Getin Noble Bank (GNB)

1.55PLN
-3.73% 17:03

Getin Point – nowa era w polskiej bankowości

10.02.2014

Getin Bank rozpoczyna nową erę w polskiej bankowości, uruchamiając pierwszy na rynku samoobsługowy oddział Getin Point. Dzięki zastosowaniu zaawansowanych technologicznie, innowacyjnych rozwiązań, Klienci zyskują dostęp do szerokiej oferty usług, dotychczas realizowanych wyłącznie w tradycyjnych placówkach bankowych lub bankowości elektronicznej. W punktach Getin Point można m.in. założyć konto osobiste, wyrobić i od razu otrzymać kartę oraz wnioskować o nowy produkt bankowy. Pierwszy w pełni wyposażony samoobsługowy oddział Getin Banku został właśnie udostępniony w galerii handlowej Złote Tarasy w Warszawie.


GETIN UP
Wprowadzenie sieci samoobsługowych oddziałów jest kolejnym etapem długofalowego projektu Getin UP, realizowanego od listopada 2012 r. W ciągu ostatniego roku Bank sukcesywnie podnosił jakość obsługi oraz udostępnił Klientom pakiet innowacyjnych rozwiązań technologicznych. Zgodnie z założeniami strategii, Getin Bank dostosowuje swój model biznesowy do wyzwań rynkowych. Getin Point odpowiada na oczekiwania Klientów, łącząc wysoki standard obsługi i najnowsze osiągnięcia technologiczne.

INNOWACYJNOŚĆ
W grudniu 2012 roku, wdrażając rachunek Getin UP, Bank rozpoczął skok technologiczny, sukcesywnie zaskakując Klientów nowościami. Od tego czasu udostępniono m.in. nowoczesną bankowość mobilną, innowacyjną kartę z wyświetlaczem MasterCard Display oraz biometryczny system weryfikacji tożsamości Finger Vein. Samoobsługowe oddziały to kolejna innowacja, która zapewnia Klientom łatwiejszy dostęp do usług Banku.

„Uruchamiając pierwszy samoobsługowy oddział Getin Banku po raz kolejny zaskakujemy nowoczesnym podejściem do bankowości. Nie rezygnujemy z tradycyjnych placówek, ale oferujemy alternatywne rozwiązanie, które umożliwia Klientom samodzielne wykorzystanie funkcjonalności stacjonarnego oddziału” – mówi Krzysztof Rosiński, Prezes Zarządu Getin Noble Bank. „Rozwój i popularyzacja technologii samoobsługowych to trend przyszłości. Wprowadzając Getin Point, udostępniamy Klientom kolejne unikalne rozwiązanie na rynku usług finansowych i tym samym realizujemy złożoną im rok temu obietnicę Getin UP. ” – dodaje.


DLACZEGO GETIN POINT?

- technologie samoobsługowe to trend przyszłości, który adoptujemy do usług bankowych. Takie rozwiązania doskonale sprawdzają się już w innych branżach, czego przykładem są popularne kasy samoobsługowe w supermarketach;

- to alternatywne rozwiązanie dla obsługi w tradycyjnych placówkach, umożliwiające samodzielne wykorzystanie funkcjonalności stacjonarnego działu. Dzięki Getin Point Klienci mogą sami wybrać sposób obsługi: konsultant w oddziale lub samoobsługa;

- wprowadzając Getin Point oferujemy Klientom kolejny ultranowoczesny i unikalny kanał dystrybucji produktów i usług z oferty Getin Banku;

- uruchamiając samoobsługowe oddziały w centrach handlowych wychodzimy naprzeciw potrzebom Klientów. Getin Point są dostępne w szerszym zakresie niż tradycyjne placówki.
Z samoobsługowych oddziałów można korzystać 7 dni w tygodniu, w godzinach pracy galerii. W przyszłości nie wykluczamy otwarcia kolejnych Getin Point w popularnych i łatwo dostępnych lokalizacjach, także poza centrami handlowymi;

- realizując obsługę w Getin Point za pośrednictwem połączenia wideo z pracownikiem Banku możemy na bieżąco monitorować i oceniać pracę konsultanta pod względem standardów przyjętych przez Getin Bank;

- Getin Point umożliwi szybką i sprawną obsługę Klientów. Wprowadzając to rozwiązanie chcemy zrealizować jeden z celów strategii Getin UP, który zakładał poprawę efektywności;

- samoobsługowe oddziały bankowe to trend przyszłości. Takie rozwiązania są już testowane na rynkach zagranicznych, m.in. w USA, Niemczech i Azji. Uruchamiając Getin Point oferujemy naszym obecnym i przyszłym Klientom innowacyjne rozwiązanie, dotychczas niedostępne w Polsce.

FUNKCJONALNOŚCI SAMOOBSŁUGOWYCH ODDZIAŁÓW
Za pośrednictwem samoobsługowego oddziału można m.in. założyć rachunek osobisty, wyrobić i od razu odebrać przypisaną do konta kartę płatniczą, założyć lokatę, sprawdzić stan środków na rachunku, wykonać przelew oraz wpłacić gotówkę na lokatę, rachunek lub spłatę karty kredytowej. Integracja z wewnętrznymi systemami Banku zapewnia w pełni samodzielne wykorzystanie możliwości oddziału stacjonarnego. Każdy Getin Point jest także wyposażony w narzędzia umożliwiające wideokonferencje z konsultantem Infolinii, który odpowie na wszystkie pytania, a w razie potrzeby przeprowadzi Klienta przez kolejne etapy identyfikacji i pomoże skorzystać z oferowanych produktów i usług.

 

BEZPIECZEŃSTWO
Stosowany w Getin Point proces weryfikacji Klienta gwarantuje bezpieczeństwo i komfort korzystania z usług Getin Banku. Wszystkie oddziały Getin Point zostały wyposażone
w systemy biometrii Finger Vein, umożliwiające identyfikację w oparciu o analizę unikalnego wzorca naczyń krwionośnych palca. Dzięki zastosowaniu technologii nowoczesnej generacji, Klienci mogą w prosty i bezpieczny sposób zalogować się do Bankowości Internetowej,

zatwierdzić transakcje oraz podpisać umowę. Ponadto, Bank wprowadził podpis rysikiem – elektroniczny skan podpisu odręcznego, składany na tabletach w Getin Point. Jest on nanoszony na umowę i dodatkowo zabezpieczony certyfikatem. Weryfikację Klienta można przeprowadzić także sprawdzając autentyczność dokumentów za pomocą skanera dowodów.

DOSTĘPNOŚĆ GETIN POINT
Pierwszy w Polsce samoobsługowy oddział Getin Banku został otwarty w Warszawie, w centrum handlowym Złote Tarasy. Pierwszy etap projektu zakłada uruchomienie w I kwartale br. kolejnych Getin Point. Samoobsługowe oddziały pojawią się w najpopularniejszych centrach handlowych w Łodzi, Katowicach, Krakowie i Gdańsku.