Getin Noble Bank (GNB)

1.93PLN
-0.52% 17:00

Open Finance daję gwarancję jakości!

28.06.2010
Open Finance, lider rynku doradztwa finansowego w Polsce, jako pierwszy zaoferował wszystkim swoim Klientom gwarancję jakości obsługi. Korzystając z usług doradców Open Finance każda osoba zyskuje pewność, że zostanie obsłużona według niezmiennych i najwyższych standardów.
Gwarancja jakości obsługi to nowy standard na polskim rynku doradztwa finansowego. Po raz pierwszy, Klienci instytucji finansowej zyskują gwarancję, że ich sprawa zostanie potraktowana w sposób pełni profesjonalny. A jeśli z jakiś względów uznają, że nie są usatysfakcjonowani z usług doradcy, mają realny wpływ na jego premię. „Jednym z głównych założeń strategii Open Finance jest budowanie długotrwałych i wzorcowych relacji z Klientami. Dlatego zdecydowaliśmy się na wprowadzenie specjalnych procedur gwarantujących niezmienny i wysoki poziom obsługi.” – powiedział Adrian Jarosz, Prezes Open Finance. „Przekonani o wysokiej jakości i kompleksowości naszej oferty oraz o profesjonalizmie doradców, postanowiliśmy uzależnić ich premie od zadowolenia naszych Klientów. Chcemy, aby Klienci mieli pewność, że to my jesteśmy dla nich oraz musimy jak najlepiej dostosować się do ich potrzeb i oczekiwań” – dodaje Adrian Jarosz. Doradztwo w Open Finance od zawsze było bezpłatne i takie właśnie pozostanie. Zależy nam jednak, aby w wyniku bezpośredniej współpracy z doradcą, Klient otrzymał najlepsze warunki oferty i był zadowolony z naszych usług. Dlatego doradcy nie tylko pomagają w wyborze najkorzystniejszej oferty, lecz również dbają o dopełnienie wszystkich formalności. Nasze procedury zakładają wielopoziomowe budowanie długotrwałych relacji z Klientami, aby jak najszybciej reagować na ich potrzeby, pytania czy wątpliwości. Decydując się na Open Finance Klient zyskuje pewność, że Jego doradca jest profesjonalistą z wieloletnim doświadczeniem. Posiada wykształcenie kierunkowe oraz bogatą wiedzę z zakresu finansów, potwierdzoną specjalnym egzaminem upoważniającym do obsługi Klientów. Doradcy regularnie uczestniczą w specjalnych szkoleniach poświeconych zagadnieniom z dziedziny prawna, podatków oraz finansów. Open Finance to gwarancja najszerszej oferty na rynku. Nasi doradcy pomogą w wybraniu najlepszego rozwiązania spośród oferty 25 banków. Dzięki wieloletniej współpracy z instytucjami finansowymi, nasi Doradcy na bieżąco współpracują z dedykowanymi zespołami ekspertów, którzy dostarczają im szczegółowych informacji m.in. o aktualnym przebiegu procesu kredytowego. Dodatkowo, przygotowując rekomendacje ofert, korzystamy z doświadczenia i wiedzy profesjonalnego zespołu analityków, który stale monitorują rynek produktów finansowych. Doradcy Open Finance indywidualnie podchodzą do oczekiwań Klientów, dostosowując swoje rekomendacje do ich potrzeb oraz możliwości. „W Open Finance nie stosujemy szablonów czy gotowców, lecz zawsze analizujemy sytuację Klienta i przedstawiamy kilka możliwości wyboru” – mówi Adrian Jarosz, Prezes Open Finance. „Najważniejsze jest zbudowanie dobrej relacji z Klientem, co umożliwia lepsze zrozumienie jego potrzeb. Dlatego nasi doradcy pozostają z Klientami w stałym kontakcie i zawsze oferują im profesjonalną pomoc” – dodaje Adrian Jarosz. Open Finance od dawna systematycznie udoskonalał system kontroli jakości świadczonych usług. Specjalna, wieloetapowa procedura badania poziomu satysfakcji Klientów pozwala na weryfikację jakości pracy doradców. Daje to pewność, że każdy Klient zostanie obsłużony sprawnie i profesjonalnie. Ważnym elementem systemu jest realny wpływ Klienta na premię jego doradcy, a decyzja o jej wypłaceniu uzależniona podejmowana jest po dogłębnym przeanalizowaniu każdego przypadku. Kluczową rolę w systemie budowania stałych relacji z Klientami odgrywa profesjonalne Contact Center. Jego pracownicy, Opiekuni Klienta, to osoby z niezbędną wiedzą umożliwiająca sprawne przygotowanie wstępnej analizy sytuacji Klienta oraz ustalenia jego preferencji i potrzeb. Dzięki ich zaangażowaniu Doradcy Open Finance, już na pierwszym spotkaniu, mogą zaprezentować gotową ofertę produktową. Contact Center bierze również aktywny udział w proces kontroli jakości, zbierając informacje o poziomie satysfakcji Klientów oraz ich ewentualne uwagi.